Deník vývojářů

Podívejte se na deníček vývojářů pracujících na Beneath the Ashes.

Pro vyšší rozlišení navštivte stránky IGN

Dan Neuburger - Creative Director - Art:
Hlavním důvodem, proč jsme začali pracovat na Bta, bylo přinést naprosto nový herní zážitek a příběh. Něco víc než pouhý rozšiřující balíček, chtěli jsme nové dobrodružství. Příběh začíná, když Lara nalezne dokument, který její otec napsal ohledně artefaktu, který byl dobře ukryt. Aby jej získala, musí se vrátit zpět k troskám sídla a mnohem hlouběji do minulosti svého otce.

Caleb Strauss - Lead Environment Artist:
Hlavním cílem u BtA bylo vytvořit nové Lařino dobrodružství. Tentokráte bude prozkoumávat sklepení. Chtěli jsme, aby z jednotlivých lokace vyzařovala specificka atmosféra.

Dan Neuburger - Creative Director - Art:
Hra je inspirována středověkem, má strašidelnou a děsivě hororovou atmosféru.

Ray Yeomans - Level Disigner:
Čerpali jsme opravdu z mnoha zdrojů a průzkumů, studovali jsme můčící nástroje - chtěli jsme vytvořit představu, že se opravdu pod domem nachází labyrint. Kdyby to byl můj dům, odstěhoval bych se :D

Dan Neuburger - Creative Director - Art:
BtA vypadá perfektně, ale mnohem lepší jsou hádanky. Hádanky patří k těm nejlepším, jaké jsme kdy měli. Využívají naprosto všeho, co má Lara k dispozici. Chtěli jsme využít mechanismů z Underworldu - například vystřelovací hák - a využít jeho maximální potenciál.
Zaměřovali jsme se převážně na detaily, a to ne pouze na statické detaily, ale také na ty interaktivní a dynamiku okolního prostředí.

Ray Yeomans - Level Disigner:
Má nejoblíbenější lokace sklepení se nachází přímo v centru labarintu, kde probleskují sluneční paprsky ve velice silném kontrastu s temnotou v rozích. Všude jsou sítě pavouků. Celé to je naprosto hrůzostrašné a vy máte ten pocit, že tu již roky nevkročila živá noha. Celé to je je velice tajuplné.

Sdílet:
comments powered by Disqus