Články

Na různých fórech se rozběhly informace, že už vyšlo několik review na Anniversary. Také že ano. A nejen že to, ale dokonce byl kdosi tak hodný, že dva z článků nascanoval (Official PlayStation 2 Magazine) a my vám tímto pádem můžeme přetlumočit ty nejdůležitější informace, co článek sděluje. V bodech:

 

  • Panství z Legend je zpět. Zapomeňte na Surrey - máme tu panství z Cornwallu, které je ovšem rozšířené - přibyla k němu zahrada.
  • Změny názvů: Pamatujete se na level St. Francis´s Folly? A líbila se vám jména místností? Pokud ano, možná některé pamětníky zklamu tím, že Crystal Dynamics většinu z nich přejmenoval. Neptun je nyní Poseidon, Thor je Hephaestus (po našem Héfaistos) a tak dále. Pod původním jménem zůstal Damocles, se zbytkem si nejsem jistá. Přejmenováno také bylo Lost Valley - teď se jmenuje Lost world.
  • V článku také přibyl malinký screen Lary proměněné ve zlato starou známou pastíMidasova ruka - vsadím se, že takhle chudák umře hodněkrát, protože si to každý bude chtít zkusit :o)
  • Auto-grab (automatické zachycení) je volitelné, takže kdo preferuje "starý" styl, kdy sebou nestačilo jen hodit na zeď a čekat, má šanci si to vynahradit.
  • Lara disponuje několika novými pohyby - především během po zdi pomocí háku (mnohým to jistě připomene jistého Prince), pak jakýmsi balancováním na vršcích úzkých sloupů, kdy je může použít jako plošinky na přeskákání (animace vám prý vyhodí srdce až do krku :o).
  • Secrety. Zdá se, že se vrátily tradiční secrety typu lékárniček a podobně.
  • Samota! Zapomeňte na Zipa a Alistara, kteří si v Legendě i přes svou zábavnost občas bohužel neosvojili umění mlčet - tady budete OPRAVDU jen a jen sami.
  • Ticho. Těžko kdykoliv uslyšíte jakýkoli zvuk. Občas možná uslyšíte trošku zvláštní hudby, nějaké zvuky, co doplňují okolí, ale jinak je opravdu ticho. Abych citovala časopis : "Lara je sama, izolovaná a ztracená a přesně tak na tom chce být".
  • Je zpět i starý tombraiderovský duch, kdy budete zkoušet jeden skok znovu-load-znovu-load a znovu (load), než si konečně připustíte, že je opravdu nemožný na překonání, kdy budete zkoušet pochopit, jestli ten provaz opravdu není jen trik světla.
  • Puzzle, které jsou mnohem víc než jen zatáhnutí za páku a zírání, co se stane. Jako příklad ve článku slouží zrovna klášter - jasný příklad typu levelů na pokus-omyl. Prý, že tyto typy puzzlů, jako uhýbání obrovskému kladivu, přeskakování po kovové podlaze a vyhýbání se bleskům a podobně, jsou občas dost frustrující. Co k tomu dodat? Juchůůů :o)
  • Hra je určená hlavně pro hráče, co se "chtějí ztratit". Mnoho cest a obtížnější hádanky hráče jednodušších a lineárnějších her nejspíš dožene k návodu.
  • Save system bude nejspíš zase na checkpointy.
  • Menu vypadá jako v Legendě - nakrucující se Lara vedle pár řádků textu.
  • Extras (Bonusy) jsou také zpět.
  • Hodnocení je: 8/10

Po přečtení článků (četla jsem dva, tedy, jeden jsem se spíš snažila přečíst, protože scany jsou v mizerné kvalitě) jsem ochotná nabýt přesvědčení, že Anniversary přinese slušnou dávku opravdu "klasické TombRaiderovské" akce. Jediná věc mě jen trochu (víc) namíchla, ovšem, ta s Anniverary nemá co dělat, a to, že recenzenti začali článek připomínkou Angel of Darkness jako vandalismu proti TR, i přesto, že ho právě jejich magazín ohodnotil stejně jako Anniversary - 8/10. Ach ta paměť... ehm, zpět.

Jak jsem psala výše, Anniversary vypadá velmi dobře a mělo by uspokojit jak "Klasičany", "AoDisty", tak i "Legendisty" - pro každého nabízí něco pěkného, takže kdo z vás by chtěl shlédnout scany obou článků, naleznete je také v sekci Anniversary. A tím výpis dnešních novinek o zatím posledním přírůstku do široké rodiny Tombraiderových končí.

 

       
     

 


 

V roce 1996 byl vydán původní Tomb Raider. 3D herní design, ovládání a grafika byly na jejich dobu opravdu pokrokové. Hráči byli také seznámeni s unikátní ženskou hlavní hrdinkou ke které se mohli emocionálně připoutat, s Larou Croft. Původního Tomb Raideru se prodalo přes sedm milionů kopií a je stále uváděn jako absolutní klasika a jedna z nejlepších akčních adventur, co kdy byly. Tomb Raider vyznačil Play Station a změnil způsob, jakým lidé hráli hry.

Jako poctu této hře, abychom oslavili a připomenuli si pokračující vývoj Tomb Raider her a jejich hlavní hrdinky, Crystal Dynamics vytvářejí nové TombRaiderovské dobrodružství pro Laru. Protože je inspirováno původním Tomb Raiderem, Tomb Raider: Anniversary věrně udržuje elementy, které udělaly z původního Tomb Raideru klasiku.

Používajíc rozšířený Tomb Raider: Legend herní engine, grafika, technologie a fyzika přivádějí Lařino dobrodružství a hledání mystického artefaktu známého jen jako Scion do standardů dnešní technologie a nabídnou hráčům kompletně novou herní zkušenost.

 

O PŘÍBĚHU

Tomb Raider následuje dobrodružství Lary Croft poté, co byla najata silným spolkem, aby nalezla mystický artefakt nazývaný Scion. Po zjištění, že byla použita jako pěšák v mnohem větším schématu, Lara bere vše do svých rukou a rozhodne se, že musí odkrýt záhadu za tímto starověkým artefaktem.

 

RYSY

Oslavte a připomeňte si deset let Tomb Raideru a Lary Croft s Tomb Raiderem : Anniversary, kompletně novou herní zkušeností inspirovanou vůbec prvním TombRaiderovským dobrodružstvím. Tomb Raider : Anniversary využívá rozšířený Tomb Raider : Legend engine pro uplatnění poslední PS2 technologie od Crystal Dynamics.

Hrajte za Laru Croft, největší světovou akční hrdinku všech dob - použijte všechnu Lařinu lstivost, atletiku a zařízení v její cestě za získáváním a odkrýváním starobylých artefaktů.

Obsahuje klasická prostředí z původního Tomb Raideru, jak jste je nikdy předtím nepoznali - poslední technologie Crystal Dynamics vás nechává plynule manévrovat s Larou a používat její nejnovější pohyby a výbavu ve všech světech z originálu - Peru, Řecko, Egypt a více. Dynamický svět umožňuje několik možností dohrání a také otvírá nová místa a způsoby prozkoumávání. S nejnovější technologií Crystalů vám prostředí vezmou dech se svojí novou kvalitou.

Prozkoumejte nezmapované a záhadné světy - vejděte do podivných neobjevených zemí a rozluštěte jejich nejhlubší a nejtemnější záhady, otevřete dveře do nových říší, odkryjte zlaté odměny a objevte tajemství Lařiny minulosti.

Překvapivé souboje s nepřáteli - čelte zuřivým zvířecím a nadpřirozeným nepřátelům, vlkům, medvědům, krokodýlům, strašlivým monstrům a T-Rexovi. Nová a vylepšená AI znamená že všichni nepřátelé budou mít mnohem rozmanitější sadu chování a poskytnou vylepšené možnosti boje pro hráče.

Sdílet:
comments powered by Disqus