Tomb Raider komiks

Pokud jste již dohráli nejnovější díl Tomb Raider a zajímá vás, co se s Larou událo poté, jistě vás potěší fakt, že její osud budeme moci sledovat v nově připravovaném komiksu, který vyjde 26. února 2014 (trošku nechápu, proč nemohl vyjít 14. února, na Lařiny narozeniny - pozn. autora). V našem článku si můžete pročíst překlad rozhovoru s autorkou scénáře pro tento komiks.

Jedná se o přepis rozhovoru webu Kotaku s autorkou scénáře, Gail Simone. Ta se podílela mimo jiné na titulech Wonder Woman, Deadpool či Batgirl.

 

Jak často doma hrajete?

Oh, až žalostně, znepokojivě často. Vlastním prakticky každý herní systém, který v posledních několika desetiletích vyšel ve Spojených státech, k tomu mám taky pár dovezených. Na stole vedle počítače mám Vectrex ve výborné kvalitě.  

Když se zaseknu při psaní scénáře, tak si zahraji nějakou hru, abych si utřídila myšlenky a vytvořila příběh ... takové pauzy zachránily mnoho příběhů.

Nejraději mám bojovky, adventury, RPG a logické / strategické hry. Pozor si musím dávat na Sims a MMO, protože se často stanu závislá a pak je to pro mě spíš povinnost, než zábava. 

 

Nový díl Tomb Raider uvedl Laru Croft a její svět v mnohem temnějším světle, s prvky hororu. Jak se tento fakt odrazí v komiksech?

Tuhle sérii jsem si vybrala proto, že mám hru moc ráda, takže se budeme rozhodně držet stylu, který udává. Vždycky jsem měla ráda klasickou Laru, ale tohle cítím jako její původní příběh, jako bychom ji viděli předtím, než se z ní stane ikona, a to je pro mne velmi působivé.

Příběh ve hře mne ihned vtáhnul. Největším rozdílem je fakt, že hra vypráví klaustrofobický příběh v uzavřeném prostředí. My budeme cestovat napříč světem.

 

V jakém období se bude odehrávat příběh komiksu vůči hře? Bude se stále jednat o Laru, která začíná své dobrodružství?

Velmi. začínáme pár týdnů po konci událostí ve hře, a vše na sebe navazuje, bude to součást Tomb Raideru a povede PŘÍMO k sequelu. Díky tomu jsem z toho tak nadšená, staneme se součástí historie Lary Croft.

 

Původní díly Tomb Raider nedávaly Laře motivaci k tomu, co dělala. Existovala pouze proto, aby byla ovládána a obdivována. Co si myslíte, že je Lařina hlavní vlastnost? Co jí žene k tomu, aby dělala to, co dělá?

Je pravda, že původní díly neposkytovaly postavám žádné emocionální motivy, ale i tak byly zábavné. A přelomové v mnoha ohledech.

Laru nyní vidím tak, že nehledá poklady. Nehledá ani vzrušení. Je badatel, hledá odpovědi. 

Je nezastavitelná. A to mát tak ráda. Každý jí podceňuje, a to je obrovská chyba.

 

Jaká věc Vám na předchozí Laře vadila, co vás znepokojovalo? Je nějaká možnost, že to rozluštíte v novém komiksu?

Necítím, že bych musela opomíjet předchozí verze Lary. Když jste takový fanoušek her, jako já, a najednou máte skvělou hru s ženou v hlavní roli, která nakope spousty zadků a je cool jako james Bond... jedná se o velkou věc, a to jsem cítila, když jsem hrála první díly Tomb Raideru. Bavilo mě je hrát. někdo si možná může stěžovat na nahotu, ale já niky necítila, že by Lara byla o tomhle. 

Vše, co děláme my, je ukázka cesty - jak se z britské školačky stane dobrodružná ikona, tato úžasná, nebezpečná žena? 

 

Umožnilo Vám psaní Tomb Raideru něco, co by Vám neprošlo u jiných Vašich prací, například Batgirl?

Ano, já ráda cestuji. Moje práce je skvělá, protože jsem zvaná na rozhovory po celém světě, a díky tomu poznám spoustu zajímavých lidí a kultur. Právě jsem byla v maorském městě, které je postaveno na plošinách kolem přírodních zřídel s horkým plynem, který tvoří gejzíry. Zdejší obyvatelé na těchto sirnatých plynech vaří jídlo v plechových boxes a jsou jím obklopeni ve všech směrech. 

Mám ráda Gotham City, ale nikdy bych podobnou věc nemohla popsat v Batgirl. Naše Lara cestuje šude a zkouší všechno.

 

Hovořila jste s Rhiannou Pratchett a dalšími lidmi, kteří tvořili příběh pro hru? Co jste si z těchto hovorů odnesla? 

Hovořila, a jsem ráda, že jí nyní mohu považovat za svou přítelkyni. Je úžasná vypravěčka. Příběh ve hře Tomb Raider je tak přirozený, přesvědčivý a uvěřitelný, že vážně cítíte Lařinu bolest a úsilí. Mnoho z toho je čistá Rhianna.

Její práci jsem tolik obdivovala, že jsem jí požádala, aby se se mnou podílela na komiksové minisérii Legends of Red Sonja. Byla úžasným a nedocenitelným spojencem. Jjí psaní přináší závazek a integritu jejím postavám.

 

Zdroj: kotaku.com

Sdílet:
comments powered by Disqus