Rhianna Pratchett odchází

Zhruba před týdnem se objevila na oficiálním Tomb Raider tumbleru zpráva o tom, že Rhianna Pratchett a Crystal Dynamics oznámili odchod Rhianny z týmu, což znamená, že už se děvče nebude dál podílet na nových dobrodružství Lary Croft. V oficiální zprávě přesně stojí, že Rhianna byla člověk, který pomáhal najít Lařin hlas v příběhu z roku 2013 a skrze Rise of the Tomb Raider tak dal Laře podobu a charakter, který u ní známe dnes. Celý tým tedy Rhianně moc děkuje za její nasazení při hrách a přeje jí hodně štěstí v dalších dobrodružstvích. Mluvím teď jen za sebe (Pablo), ale děkuji Bohu a doufám, že nenajmou nějakou další Rhiannu na druhou. Inu i reakce pod článkem mluví za vše. Připomeňme si, že Rhianna strávila na Tomb Raideru více jak dva a půl roku svého života, přičemž jejím úkolem bylo udělat Laru více lidskou a příjemnou. Pracovala spolu s Noahem Hughese (Creative director) a Johnem Staffordem (Senior Narrative Desinger), pomáhala vystavět hlavní dějovou linku, historii a biografii postav, pracovala na komixech a poskytovala rozhovory do různých herních magazínů. Mimo Tomb Raider se pak také podílela na hrách jako Mirrors Edge, Overlord, Bioshock nebo třeba Prince of Persia. Pápá Rhianno.

Rhianna

Sdílet:
comments powered by Disqus