Pozor, fanoušci klasiky, přichází nový editor - OGLE!

Protože fanouškům klasiky zjevně není nic, s čím přijde společnost Crystal Dynamics, dost dobré, přichází CD s novinkou, která všem milovníkům staré Lary vyrazí dech. Na doporučení Tobyho Balda, zástupce této společnosti, bude ke každému novému dílu Tomb Raideru přidáván level editor, ve kterém si fanoušci mohou kompenzovat nedostatek klasiky. O tomto zamýšleném programu nyní hovoří sám velký myslitel. 
 
LC: Děkujeme, že jste si na nás udělal čas, pane Balde. Protože víme, že máte málo vla-ehm, času, přejdeme k první otázce. Co vás motivovalo k tomuto bezprecedentně vstřícnému kroku vůči fanouškům Lary Croft?
 
TB: To víte, já jsem takový dobrák, mám to prostě v povaze. Naši fanoušci si zaslouží to nejlepší - tedy to, co si přejí. No a mezi námi, ono se to s nimi už pak nedalo vydržet. To bylo pořád - ta vaše Lara je málo copatá, divně skáče, neumí se chytit ničeho, co není bílé, má moc málo hranatá prsa, nedělá už kroky podle pravítka, tak jak mám vědět, jak si matematickým odhadem na sektory odhadnout, kam vlastně dopadnu, a tak dále a tak podobně. Takže když se nám po vydání posledího Tomb Raideru naskytla otázka, jestli jim vyhovět nebo zešílet a zahynout pod vlnou remcání, rozhodli jsme se vyhovět.
 
LC: To je samozřejmě pochopitelné. Takže teď chystáte...co to vlastně je?
 
TB: Je dobře, že se ptáte. Jedná se o nový level editor, který je výjimečný tím, že je vlastně starý. Umožňuje každému, kdo si ho nainstaluje, vytvářet levely pro ty Tomb Raider hry, které jsou dnes považovány za klasiku. Samozřejmě je potřeba pár drobností do začátku, jako připravit si sadu objektů, naučit se funkce pár tlačítek, nebo upsat svou duši Satanovi, ale více méně je tento program user-friendly. 
 
LC: ...počkejte, ale vždyť takový program už máme. Jmenuje se TRLE, tedy dnes už NGLE nebo TRNG. 
 
TB: Ach ano, o tom vím. Starý dobrý Tomb Raider Level Editor. Námi chystaný OGLE, Old Generation Level Editor, z TRLE vychází, ale tam, kde je jeho předchůdce až moc benevolentní, my striktně navozujeme pocit klasiky.
 
LC: To zcela nechápeme. Můžete prosím více osvětlit, co tím myslíte?
 
TB: Ale jistě. TRLE v dnešní době více méně padá, že? Tak to jsme vylepšili. Teď už padá více než méně. Protože tak to za starých dobrých časů přece bylo. 
 
LC: To ano, ale-
 
TB: Také jsme odstranili všechny ty serepetičky jako zpomalení kamery, které přišlo v NGLE. Že chceš otexturovat strop a otočit si tam pomalinku kameru? Tak to ale za starých dobrých časů nebylo, usmrkanče. Jen ať ti ta místnost rotuje jak káče a ty metodou pokus-omyl zastavuj místnost v naprosto pošahaných úhlech, protože taková byla klasika!
 
LC: Nemyslíme si, že-
 
TB: A nějaké detailní objekty? Škubni si, hranatý to bude! Hranatý a placatý! Nosu by se ti zachtělo? Očí, řasy?! Pche, nic nebude! Stará Lara měla oči jako vytetované placičky a přesně to teď dostanete. Tak. Žádné nové spouštěče, žádné úpravy, nic. 
 
LC: Takže, pane Balde...co vlastně OGLE obnáší nového oproti TRLE? 
 
TB: Nového? Samozřejmě že nic, je to OLD Generation Level Editor, pro kristovy nohy, neumíte číst? Ale co je na něm naprosto luxusní - nejde ho vylepšit. Je tak klasický, jak jen klasika může být. Mimochodem, kdyby vás napadnul nějaký neduh současných editorů, klidně i neoficiálních, tam sem s tím. Hoši z technického to tam zakomponují, protože pro vás, fanoušky, bychom udělali cokoliv. 
 
Nejmenovaný člen LC: No...minulý rok se mi stalo, že mi editor při kompilaci levelu trochu pozměnil objekty...Lara dostala silný atopický ekzém a jedné slečně v levelu se otočily oči. Jako že úplně, ne v sloup. 
 
TB: Tak náhodně přeházené textury, říkáš? Výborně, výborně! To tu ještě nebylo, to tam přidáme. Tak vidíte, přeci jen se jedné inovace dočkáte.
 
LC: Myslíme, že už radši nemáme žádné otázky, pane Balde. Ještě jednou děkujeme za rozhovor a budeme se těšit na záplavu amatérských dobrodružství, která v OGLE vzniknou.
Sdílet:
comments powered by Disqus