Vyjádření vývojáře

Vím, že mi nikdo nebude věřit, ale byl jsem zapojen do verze Core Design, spolu s dalšími dvěma jsem vytvářel části modelingu. A jsem znechucen těmi hovadinami, co se tu o tom píšou. Každopádně mě vyhodili, takže už je mi to fuk. Používám "Proxy chain", takže se pobav, až se mě budeš snažit vystopovat, Eidose.

Nic proti vám, TLR Online, ale rozšířili jste dost lživých informací. Mnoho věcí, co jste zmínili, jsou ty, co by Eidos chtěl, abyste řekli, ale v zásadě nejsou pravdivé (nenaznačuji, že vám řekli, abyste to psali - možná to jen nevíte).

Nebudu tady o tom psát celou knihu, ale Eidos nás podrazil. Hráli si s námi a s Anniversary jako s loutkou a my s tím nemohli nic dělat. Naše verze se líbila víc testerům Eidosu po celý proces, ovšem, šéfové se docela báli, že by lidé chtěli Core zpět, což by znamenalo dost problémů s Crystalem. Nemůžu zmínit pár dalších věcí, protože bych riskoval pracovní místa několika lidí.

Také jsme zjistili, že máme cca o 60% menší rozpočet pro naši verzi, než měl Crystal, museli jsme začít z ničeho (modely, animace apod.), vytvořit nový engine, zatímco Crystal prostě jen použil ten z Legend, a stále, náš se líbil víc. Náš měl všechny plánované levely plus mnoho přidaných oblastí (řekl bych, že o 15% více, než měl originál), alternativní cesty, některé změněné puzzle, ve skutečnosti Crystal využil některé z našich nápadů pro puzzle. Nesuďte grafiku podle toho PSP low bit rate systému, co je na některých stránkách. Bylo to na úrovni Anniversary od Crystalu, akorát že s více barvami, živější, světlejší, otevřenější. Opět, to vše s 60% toho, co dostal Crystal (pozn. překl. - tady nevím, jestli měli skutečně 40% nebo 60%, asi v dopise bude chyba...nebo jsem to prostě přeložila blbě).

Eidos po nějaké době udělal vše pro to, abychom to nedostali, teď už bez ohledu na kvalitu.

Proč to tedy dali poprvé nám? Jen v případě, že by Legend propadl. Nepropadl, protože to byla vaše průměrná krátká arkáda žádný-mozek-není-třeba střílečka, kterou mnoho dětí v těchhle dnech má rádo, vůbec žádný Tomb Raider.

Dále tedy, naši verzi si budete moct všichni zahrát. Většina z původního týmu je proti tomu, hlavně proto, že si obvykle pomočí nohavice pokaždé, co slyší slovo "Eidos". No, některým z nás už je to fuk. Počkejte pár let a - neoficiálně - dostanete naši verzi pro PC, dokončenou z 80%, to vám garantujeme na sto procent. Nemůžeme to udělat teď, i když je to stále k mání, někteří lidé jsou s tím stále spojeni. Ale potom to můžete posoudit sami, místo toho, abyste tu šířili blbosti.

Sdílet:
comments powered by Disqus