Larou Croft na vlastní kůži

... ne tak docela. Nepřevlíkli jsme se za Laru, ani se nevydali ztroskotat na tajuplný ostrov. V čem tedy naše výzva spočívala? Já (constantine), Pablo a Fil jsme se odhodlali poměřit své síly a týmového ducha v QuickGame, unikátní týmové hře zaměřené na fyzičku, spolupráci a pevnou vůli.

Přípravy byly "jednoduché". Domluvili jsme se, že půjdeme, a každý slíbil, že začne víc cvičit, aby to zbytku týmu nekazil. Přiznám se, že jsem měl velké obavy, protože moje kondička není značka ideál, a když jsem byl před rokem v TEPFaktoru, tak zrovna silové věci byly pro mne nejhorší. A proto co? Proto se přihlásím do hry, kde je vše silové! 

Poté, co jsme se dohodli na termínu (sobota 4.2. 2017), už nezbývalo než nabírat motivaci. Koukat se na videa z QuickGame pro mne bylo spíš demotivační, všechno vypadalo moc složitě. Brzy jsem tedy přestal a řekl si, že to nějak dopadne. V den D jsme se setkali všichni na metru a vydali se vstříc osudu.

Zezačátku musím říct, že i když je budova QuickGame docela zastrčená, cesta k ní je od zastávky velmi dobře značená. Interiér se nese v podobném duchu jako v již zmíněném TEPFaktoru (což není tak velké překvapení, když obojí spadá pod stejnou společnost), a hned na první pohled zaujme zajímavou atmosférou. Po nahlášení se na "recepci" nás vybavili náramkem (pro nákup občerstvení) a poslali směr šatna.

Z šatny už vycházíme natěšení, nervózní a odhodlaní. Po rozcvičce a protažení se jdeme zapsat, nahlašujeme název týmu (Dobrodruzi) a dostáváme čip na otevírání místností a kartičku na zaznamenávání výsledků. Podepisujeme prohlášení, že pokud si zlomíme vaz, nenesou za to organizátoři QuickGame žádnou zodpovědnost (velmi motivující). V jedné z místností nám je vysvětleno, jak vše funguje a co smíme / nesmíme dělat.

A pak následuje co? Peklo! Máme 70 minut (resp. 60 minut + 10 minut na pauzu) na to, abychom zdolali 10 místností, a případně i bonusovou jedenáctku, pokud všech 10 zvládneme dokončit. V každé místnosti si můžeme volit ze 3 obtížností (Bronz - nejhlehčí, Silver - střední, Gold - nejtěžší). Nutno dodat, že obtížnost většiny místností je větší, než na videích, které jsme sledovali na youtube. Do místností jsou přidány nové překážky a nové prvky. Možná je to ale i lepší, že se místnosti upravují a mění, reagují tak na nedostatky a poskytují výzvu i pro ty, kteří už do QuickGame jednou zavítali. Každá místnost má navíc časový limit, ve kterém jí musíte zvládnout.

Už si nepamatuji, v jakém pořadí jsme místnosti zdolávali, ale postup je vždy stejný. Čipem odemknout dveře, vstoupit do místnosti, zvolit obtížnost. Přes dotykové panely se přihlásit (všichni musí držet určité plochy najednou, aby místnost věděla, že jsou všichni na startu). Následně se spustí časomíra, vy se musíte dostat na druhou stranu bez toho, abyste se dotkli červených věcí v místnosti (což je třeba podlaha, boxovací pytel, který se houpe, nebo natažená lana), a na konci musí opět všichni najednou stisknout dotykové panely, aby se časomíra zastavila a ozvalo se slastné zazvonění, že byla místnost zdolána.

A jak jsme si vedli? Inu, některé místnosti byly celkem lehké, další nikoliv. Například místnost, kde jsou horizontálně natažená lana a vaším úkolem je přelézt z jedné strany na druhou, byla celkem peklo. Nesmíte se totiž dotknout země. A nesmíte se dotknout některých lan, která jsou červená. Ani na Bronz však není dostatek času, aby lezli 3 lidi po sobě, takže jsme museli všichni naráz. Výsledek? Jeden lezl nahoře, druhý dole. Když Pablo nahoře šlápl na nějaké lano, to se pod jeho vahou snížilo a mně přistálo asi tak centimetr od krku, takže jsem se nemohl hnout a byl blokovaný, dokud Pablo nepopošel. Nebo když jsme lezli s Filem vedle sebe, tak jsme si neustále cukali s lanem, když na něj jeden šlápl, hýblo to s druhým, což nebylo zrovna ideální (ani bezpečné). Tuto místnost jsme i přes několik pokusů ve výsledku nezvládli. Myslím si, že by se ale zvládnout dala, už jsme si našli správnou cestu, kudy prolézat. Jen jsme neměli ke konci čas se tam vrátit, protože byla místnost blokovaná jinými hráči a nakonec tam musel i zasahovat pracovník QuickGame, protože jedna schránka s razítkem na konci nešla odemknout. 

Z dalších veselých místností bych zmínil ručkování, přelézání po svislých tyčích (kdy se nesmíte dotknout podlahy - naštěstí byly uprostřed stupínky), prolézání bludištěm, přelézání po bradlech, nad kterými se pohybovaly červené tyčky (aneb zakloň se, co můžeš), či třeba přelézání po točících se válcích, kdy ten první je motorem poháněný a točí se proti vám. Sranda.

Asi nejhorší místností byla místnost s boulder stěnou. Času bylo velmi málo, dvakrát se muselo lézt za roh (jakože ne o 90stupňů, ale o 180) a celkově některé úchyty byly silně sporadické (především pro nohy). Když už jeden či dva došplhali do konce, tak třetí spadl, nebo vypršel čas. Ke konci už nás tolik bolely ruce, že se to zvládat nedalo. A to jsme to zkoušeli jen na Bronz. Nedokážu si představit, jaký čas by tam byl u Silveru nebo Goldu. Toto tedy byla druhá místnost, kterou jsme nezvládli.

Celkově si myslím, že jsme si nevedli špatně - z 10 místností jsme zvládli dokončit 8, a to v první půlhodině. Druhou půlhodinu jsme se mořili s lany a boulderem a čekali, až se místnosti uvolní. Myslím si, že kdybychom se místo toho zaměřili na zlepšování výsledků, zvládneme víc místností na Silver. Nezbývá mi tedy než poděkovat zbytku týmu Dobrodruzi, rozhodně jsme jako novodobé Lary obstáli :D Hlavně tedy by Lara se svým pohybovým setem většinu místností nezvládla, protože například ručkuje dost pomalu a spoustu pohybů nutných k dokončení místností ani ve svém repertoáru nemá. Naopak nám by se hodila taková saltíčka do strany nebo vzad, ale k tomu by bylo potřeba ještě pár let tréninku (a Winstonův servis). 

QuickGame za sebe rozhodně doporučuji, je to sranda (i když fyzicky náročná). Já si krom skvělých zážitků a dobrého pocitu odnesl i pár podlitin, bolavých svalů, mozolů a sedřené kůže, ale to k té trpící Laře prostě patří. Naštěstí jsme neskončili se zaraženým kůlem v břiše, takže cajk :)

Přikládám naši výsledkovou listinu, pár mázlých fotek a potréninkové selfie :)

 

 

Oficiální fotky z webu QuickGame:

Sdílet:
comments powered by Disqus