Otázky a odpovědi k 20 Year Celebration

V předešlém článku jsme vás informovali o novém videu chystaných DLC pro Tomb Raider: 20 Year Celebration. V návaznosti na něj pro vás máme detailnější informace o tom, co se chystá, protože při představení tohoto videa také proběhl panel otázek a odpovědí s Meagan Marie, community managerem, a Willem Kerslakem, senior designerem. V tomto článku naleznete shrnutí toho, co jsme se o jednotlivých DLC dozvěděli. 
 
Obecné informace o 20 Year Celebration
- fanoušci klasiky by se měli dočkat jak klasických obleků, tak různých easter eggů, které budou odkazovat na klasické Tomb Raider hry. Dokonce bychom se i měli dočkat narážky na Winstona v lednici. 
- co se týče výše zmíněných obleků, Lara by se měla mít možnost obléct do domácího obleku z TR1, klasického outfitu z TR2 s dlouhým copem, TR 2 bomber jacket (z Tibetu), catsuit a jeden oblek z Angel of Darkness. 
- dočkali jsme se také bližších informací k módu Extreme survivor. Kromě prvků klasického survivor módu jsou také odstraněny checkpointy, takže hráči mohou ukládat svůj postup jen nalézáním táborů. 
- jak už jsme zmiňovali v předchozím článku, pouze uživatelé PlayStation4 budou mít možnost pořídit tato DLC fyzicky (na disku), Xbox One a PC uživatelé je mohou zakoupit pouze digitálně, a to samostatně a nebo jako součást Season pass.
- co se týče lokalizace, zatím se ví pouze o jediné, a to o arabštině (formou titulků, ne dabingu). Jiné jazyky se zřejmě nechystají. 
 
Blood Ties - příběh Croftovic panství
- má se jednat o cca hodinové rozšíření
- hlavní roli zde bude hrát prozkoumávání. Budeme mít možnost nalézt velké množství dokumentů a textů, které využijeme k řešení hádanek. 
- asi nejvýznamnější novinkou ohledně Blood Ties je podpora PlayStation VR, virtuální reality. Zatímco bez VR bude hra probíhat klasicky z pohledu třetí osoby, s VR se přepne do pohledu první osoby a kombinací teleportování se a pohybu po místnosti v reálu může hráč prozkoumat panství mnohem interaktivněji. Pro hráče, kteří se ještě nerozhodli, zda si chtějí toto DLC pořídit kvůli VR, bylo slíbeno demo, které bude dostupné, až bude vydáno PS VR.
- co se týče příběhu, Blood Ties by se mělo odehrávat mezi Sýrií a Sibiří. Do panství bude možné se vrátit i kdykoliv během hry, po jejím dohrání by v něm měly přibýt určité předměty. 
- jak jste již mohli vidět ve videu, panství je v dost špatném stavu (některé části jsou i rozpadlé), ale Lara ho má v úmyslu získat zpět. 
- o tom, jak se věci mají s Winstonem, zatím nic nevíme, ale podle Willa budete cítit jeho přítomnost v Lařině minulosti. 
 
Lara's Nightmare - Expedition DLC
- oproti příběhové části DLC v sídle (Blood Ties) je Lara's Nightmare zcela volitelné, zaměřené mnohem více na boj a akci než prozkoumávání sídla. 
- také neobsahuje podporu VR, ta by se měla týkat jen příběhové části.
- mnoho věcí v Lara's Nightmare je generováno náhodně, ať už část sídla, ve které se s Larou objevíte, nebo důležité předměty k sebrání. 
- cílem v tomto módu je nejen přežít, ale nasbírat i co nejvyšší skóre (měly by být dostupné i žebříčky výsledků ostatních hráčů). 
- mód by měl mít několik různých obtížností a obsahovat různé výzvy, stejně jako ostatní expedice. 
- Lara musí hrou projít na jeden život. 
- jedna hra má vždy obsahovat nalézání lebek, klíče a boj se závěrečným bossem.
- má se jednat o skutečnou noční můru plnou hrůz, se kterými se Lara utkává ve svém podvědomí. Měly by být přítomné odkazy na ostatní DLC, konkrétně na Cold Darkness, Baba Yaga a Blood Ties. 
 
Co-op Endurance mód
- přidává možnost hraní v kooperativu do současného Endurance módu (zaměřeného na přežití v divočině).
- dvě postavy, za které budeme moci hrát, jsou (samozřejmě) Lara a Nadia, se kterou jsme se již mohli setkat v DLC Baba Yaga a Cold Darkness. Hráč vždy uvidí sám sebe jako Laru a partnera jako Nadiu. Z tohoto důvodu oblekové modifikátory uvidí jen hráč, který je aktivoval. 
- kooperativ bude jen přes internet, ne lokální.
- i když bude možné získávat achievementy i ze single player kampaně, kooperativní mód má přinést vlastní várku achievementů.
- hra nebude obsahovat žádná komba nebo spojené útoky/pohyby, ale skóre se bude počítat společně a body za artefakty se budou dělit mezi oba hráče, čili je v zájmu obou, aby spolupracovali (ač by mělo DLC jít dokončit i při rozdělení).
- zdroje a materiály budou sdílené pouze za předpokladu, že budou oba hráči poblíž.
- hráči budou mít možnost oživit svého partnera, což je ovšem zaplaceno zvýšenou obtížností u pastí. 
- pokud se hráči rozdělí, instinkt přeživšího pomůže partnera opět najít. 
- nebude možné vidět zdraví partnera, ale uslyšíme jeho hlášky podle toho, co mu zrovna schází. Měli bychom tak vědět, jestli mu je zima, je hladový apod.
- ač se většina zdrojů dělí mezi hráče, budou určité výjimky. Mělo by se jednat hlavně o zbraně z nepřátel a kořist z truhel. 
- na začátku hry bude možné pro každého hráče vybrat několik výzev a karetních modifikátorů, které ovlivní oba hráče (s výjimkou obleků, jak bylo řečeno výše). 
 
A to je vše. Na které DLC se z 20 Year Celebration těšíte nejvíc? 
Sdílet:
comments powered by Disqus